Бизнесите в сферата на услугите непрекъснато развиват начините, по които работят, за да предложат по-добро обслужване, но и да направят самият работен процес по-ефективен. Хибридният работен процес, или паралелното опериране в дигитална и физическа работна среда, се налага като стандарт в разнообразие от сектори. В това отношение естетичната индустрия не изостава - все повече малки и средни бизнеси се възползват от безспорните предимства на добрата организация, която дигиталните инструменти предлагат.
Технология в услуга на хората
През 2021 това е практика в повечето аспекти от работата на обектите в областта на естетичната индустрия - от кварталния фризьорски салон до големите клиники и центрове за красота.
Начинът, по който екипите работят заедно, постоянно се развива. Възползвайки се от натрупания опит през изминалата година, когато цели компании трябваше да преструктурират работата си заради пандемията от коронавирус, днес все повече дейности са изнесени в дигитална среда, което има своите ползи за организиране и прецизно планиране. И докато доскоро хибридният работен модел бе изключително привилегия на бизнеси, базирани в офиси, то в момента наблюдаваме как все повече дейности (например в областта на търговията и услугите) могат да се облагодетелстват от новите разработки и да печелят време и ресурси.
Дигитализация на администрирането на здравни и естетични центрове, салони и практики
Ако разгледаме специфично дейностите на бизнесите, работещи с Fashion Point, трябва да отбележим, че висок процент от нашите потребители реално работят на "първа линия". Директната работа с клиенти е от решаващо значение за успеха и имиджа на вашия естетичен бизнес, но ако искате да растете, скоро рекламата "от уста на уста" стига своя лимит.
За да привлечете нови клиенти и да задържите настоящите е важно всеки аспект от вашата дейност да е прецизна и в услуга на потребителя. За това и първата стъпка към успешна организация на работата е автоматизирането на резервациите. Това обаче далеч не е всичко, което печелите, използвайки централизирана система за управление като Fashion Point.
Единна онлайн система за управление, достъпна навсякъде
Въвеждането на единна онлайн система за управление, в която данните на вашите клиенти ви позволяват прецизно планиране и по-добро обслужване, е незаменим помощник не само за подобряването на вашата услуга, но и на условията за работа за вас и вашите служители и специалист.
C Fashion Point ефективно управлявате екипа си с точност и прецизност, като планирате смените и заетостта спрямо направените резервации и заявки. Всичко това се случва лесно и ефективно чрез интуитивен интерфейс, достъпен за компютри, таблети и мобилни устройства. Можете да обслужвате клиентите си и да получавате обратна връзка от тях на всякъде, по всяко време. Единственото, което ви е нужно е интернет връзка и Fashion Point!
Работа с контрагенти, партньори, доставчици
С Fashion Point можете да поддържате подробна база данни и за вашите партньори, доставчици, дистрибутори и други типове профили, в зависимост от спецификите на изпълняваната дейност. Fashion Point е мощен инструмент за управление и анализ на клиентска информация.
Бизнес планиране и оптимизация
Освен прецизно насрочване на часове за консултации и процедури вие можете ефективно да планирате и фактори като заетост, график за ангажирането на служители, техника, кабинети и специализирано оборудване.
В модерния динамичен бизнес климат, наличието на интегрирана система за управление ви дава преднина пред конкуренцията, като ви помага да следите резултатите и да адаптирате бизнес целите си към привличане, задържане и повишаване на удовлетвореността на клиентите.
Когато използвате Fashion Point за планирането на вашия здравен или естетичен бизнес, вие разполагате с отлично контролиран затворен цикъл, който проследява, отразява и анализира автоматично вашите финансови постъпления и разходи.
Оставете коментар