Как да извлечем максимума от потенциала на своя естетичен бизнес

Как да оптимизираме работата на естетичния бизнес с FashionPoint

Как да извлечем максимума от потенциала на своя естетичен бизнес

Управлението на малък естетичен бизнес може да ви изправи пред различни препятствия. Всекидневно собственици и мениджъри, клиенти на FashionPoint, ни споделят за различни трудности и специфики, които са характерни за дейностите в техните обекти. Заедно намираме алтернативи за по-добро управление на времето и ресурсите, прецизно планиране и нерядко - автоматизация на някои (административни или други) процеси в професионалната практика.  

Нека разгледаме заедно различни възможности за оптимизация на работните процеси, които са възможни с нашата гъвкава иновативна система за цялостно управление на бизнеси в сферата на красотата и услугите.

Управление на времето

Един от факторите, които драстично влияят на качеството на работата, е управлението на времето. Управлението му в контекста на естетичния бизнес може да бъде сериозно предизвикателство, особено при повече от един обект. Структурирането на вътрешните процеси, характерни за вашия бизнес, и превръщането им в удобна, ясна и конкретна работна процедура може да ви спести много време и други ценни ресурси. 

Софтуер за резервации от ново поколение

Нашето предложение за оптимизация на работния процес е въвеждане на единна онлайн система за управление на записаните часове. С помощта на такъв инструмент данните, предоставени от вашите клиенти, ви дават възможност за прецизно планиране и в крайна сметка - по-добро обслужване. 

Онлайн резервациите са ключът към спестяване на време и ресурси – така клиентите могат да си запазят час 24/7 без значение работното време на обекта. 

FashionPoint е концепция e базирана на опита, проста за употреба и доказано ефективна. Предлагаме всичко необходимо за управление и развитие на вашия естетичен бизнес в едно единствено приложение. С FashionPoint получавате постоянно актуализираща се текуща информация, анализирате непосредствените резултати и предизвикателствата пред вашия бизнес, докато разчитате на гарантирана изрядна отчетност.

FashionPoint е незаменим помощник за подобряването на условията за работа на вашите служители, партньори, специалисти. Системата ви позволява обработка и анализ на всички постъпващо данни за вашите клиенти по начин, който работи в полза на организацията на вашия бизнес. Възможност да автоматизирате различни дейности и процеси, да анализирате резултати от тях и така да подобрите обслужването. Управлявате споделено смените, заетостта на екипа, точността на доставките, постъпващите суми в касата, follow-up и резервации на следващ час, последваща обратна връзка от клиента и много други. 

Прецизното планиране и календар на дейностите ще улесни менажирането на вашия екип. FashionPoint идва на помощ когато искате да управлявате кръстосано персонал, кабинети и оборудване в реално време. Така лесно управлявате поръчки, записване на часове, посещения, промоционални и пакетни услуги, пренасочване на задачи и цялостното взаимодействие между различни служители, обекти, отдели или бизнес звена в рамките на фирмата. 

Това е FashionPoint

CRM/ERP онлайн-базирана единна система за управление, проектирана специално за нуждите на бизнеси, работещи с резервации, през които минава голям поток от клиенти. 

FashionPoint e подходяща и широко приложима за дерматологични клиники, лазерно-естетични центрове, дентални клиники и кабинети, медицински и здравни центрове, spa & welness обекти, лекари, козметици, маникюристи, гримьори, фризьори, бръснари и много други.

Вижте повече: Какво е FashionPoint

Бизнес приложение 

Професионална платформа за мениджмънт и резервации, адаптивна към различни видове бизнес, но е създадена с мисъл за работещите в сферата на услугите и по-конкретно салони за красота, фитнес и спа центрове, стилисти, гримьори, маникюристи и педикюристи, спа центрове, физиотерапевти, масажисти, кинезитерапевти, спортни масажисти, солариуми, лекарски и дентални практики, фитнес инструктори, диетолози, терапевти, татуировчици, пиърсинг специалисти и други, работещи на свободна практика.

Вижте повече: Бизнес приложение на FashionPoint - софтуер за естетични клиники и центрове

Предимства и функционалности 

• Онлайн резервации в реално време
• Клиентски достъп
• Управление на бизнеси с повече от един обект
• Интеграция във вашия уебсайт, Facebook и Instagram профил
• Онлайн график/календар с лесен за ползване административен панел 
• Система за записване на посещения, управление на съдържанието, бележки, коментари и известия за напомняне
• Автоматизирано потвърждение за записан час по email
• Възможности за управление, отмяна и прехвърляне на записаните часове
• Без нужда от „досиета“ на хартия
• Онлайн клиентски картон с пълна информация: брой посещения, информация за извършени процедури, индивидуални отчети, създаване и управление на групи клиенти, известяване
• Създаване на индивидуални клиентски профили
• Управление на резервациите
• Автоматично менажиране и координация на специалисти, кабинети, апарати и складови консумативи
• Електронни информирани съгласия с възможност за подпис от у-во: телефон, таблет, компютър
• Продажба на услуги, пакетни посещения, стоки на изплащане, клиентски финансови баланси, складов инвентар
• Автоматично попълване на данни и параметри по специализирани инвазивни, неинвазивни и апаратни досиета
• Медийна галерия за добавяне на видео и снимков материал по време на процедурата и след нея
• Каса: приходи и разходи
• Система за анкетиране
• Автоматизирани напомняния за повторни посещения (рожденни дни, повторни процедури, предстоящи резервации, неактивни клиенти и др.)
• Известяване чрез SMS, Viber, Push notification, email
• Интегриран “MailChimp” за автоматизирано изпращане на рекламни кампании по имейл
• Маркетинг и ремаркетинг за повишаване на продажбите
• Индивидуални справки
• Анализи 
 

Коментари 0

Оставете коментар