Онлайн продажба на пакетни услуги и резервации
Управлението на клиентската база в сегмента на услугите е сред най-плодотворните практики за увеличаване на посещаемостта и формирането на лоялна клиентска база. За да постигне това, малкия и среден бизнес може да разчита най-вече на прецизното таргетиране и личното отношение.
Важна стъпка към такова развитие има интегрирането на единна фирмена система, която ви позволява в реално време да управлявате данните за вашите резервации. В същото време обаче, веднъж интегрирана, подобна софтуерна оптимизация може да бъде още по-успешна, ако с нея можете лесно да организирате своята реклама.
„Фешън пойнт“ предлага специално разработен модул за управление на цялата клиентска база, в която всеки потребител и клиент на вашите услуги има свой уникален профил.
В този профил разполагате с базовите данни на вашите потребители:
- уникален код или име
- лична информация по GDPR (рожденна дата, име)
- телефон
- и-мейл
Можете да използвате тагове, за да разграничавате различни групи клиенти с опция за SMS извествяне и блокиране на потребител. Регистрацията на потребител може да става през вашия сайт или мобилно приложение, а вашите служители със съответния ранг имат права да въвеждат и редактират данните. Също така тук е и мястото, където вашия потрбител може да се съгласи с общите ви условия, което гарантира вашите GDPR права.
Управлявайте всеки аспект от вашия бизнес
За да управлявате успешно своята клиентска база разполагате още с разнообразие от функционалности
- модул галерия: позволява ви да създавете архив от снимки с цел проследяване на ефект от процедури или изграждане на портфолио.
- препоръчани специалисти: тази опция ви позволява всеки ваш клиент да има препоръчан специалист.
- бележки: раздела, който ще ви помогне да записвате важна информация за вашия клиент.
- отстъпки, пакетни услуги, безплатни посещения и ваучери.
- виртуална карта с баркод и QR в случай, че предлагате такъв чек ин в обекта ви.
- история на изминалите процедури: тук системата отразява цялата история на вашия клиент за изминали процедури и използвани промоционални преференции.
Какво е ФЕШЪН ПОЙНТ
Софтуер за управление на обекти, предлагащи услуги чрез резервация
Ефективна оптимизация на процеса за вашите клиенти и служители. “Фешън Пойнт” ви осигурява стабилна основа да развиете бизнеса си с ефективно решение за резервации и управление на персонал, клиенти и обекти. Опростява работния процес, намалява излишното напрежение докато разполагате с информация, която повишава ефективността на екипите ви.
Къде се използва ФЕШЪН ПОЙНТ
Приложение: Салони за красота, Консултанти и агенции, Здравният сектор, Спорт, SPA & Wellness, Семинари
Светкавично бърз достъп
Разполагате с достъп до всички данни в реално време, информация за резервациите, статистически данни, складове заплати и отчети, информация за служители и клиенти.
Искате да знаете кой служител или обект работят най-добре? Разполагате с информацията по такъв начин, че получавате яснота незабавно.
Управление на персонал
Споделен график със служителите, които могат да имат различни нива на достъп и интеракция в панела.
Лесна синхронизация
Ще може да приемате заявки за поръчки от Фейсбук, Вашия уебсайт и вътрешно специализирана платформа на "Fashion Point". Цялата информация се синхронизира в реално време между всичките устройства, телефони, таблети, компютри, както и Facebook, Вашия уебсайт или безплатният мини уебсайт, който ви подаряваме при вашата регистрация.
- Без ограничения за вашите клиентски профили добавени в системата
- Без ограничения за попълнената клиентска информация
- Без ограничения за изпратени SMS известия
- Без ограничения за изпратени И-мейл известия
Оставете коментар