Когато имате правилните инструменти за управление на резерациите и планирането на дейностите, вашият бизнес се превръща в добре организирана система, в която всеки участник се чувства на мястото си. Вашите клиенти получават бързина, точност и предпочитаната услуга или продукт, а вашите служители могат лесно и безпроблемно да управляват своето време и да планират своите процедури или сесии.
Как да разберем какво искат клиентите
С нашето приложение за управление на клиентски профили вие може да анализирате справки за резервации, използвани услуги и продукти, честота на посещение и разнообразие от специфични метрики, които могат да ви дадат точния набор от информация за да удовлетворите вашите клиенти.
Разширени функции за собственици на фирми
С помощта на данните, които вашите клиенти генерират в системата, вие може да подобрите дадена услуга или да добавите нова функционалност, можете да видите кои са топ услугите и продуктите в момента, или според месеца/сезона.
Статистики и данни в реално време
Получавате статистика и данни на годишна или месечна база, чрез която можете да следите в реално време как се развива вашият бизнес.
Лекота на използване от вашите служители и клиенти
Онлайн планирането на срещи и дейности дава свобода и удобство на клиентите – те избират сами от свободните времеви интервали и правят резервация в най-комфортното за тях време. Така вие виждате предпочитаното време и дейности, и можете да направите размествания в графика, за да покриете повече потенциални клиенти или да осигурите различни консумативи, зали или кабинети в центъра и т.н.
Анализът на бизнес данните, генерирани от поръчки, резервации и посещения на вашите клиенти е мощен персонализиран инструмент за изследване на тенденции, които ще ви дадат насоки за развитието на вашите услуги и тяхното подобряване.
Системата за онлайн заявки предлага гъвкавост както за клиентите, така и за служителите. Всеки оператор с профил планира, променя час, отменя или променя по друг начин записан час на базата на телефонно обаждане или имейл.
Ние предлагаме още по-разширена функционалност така, че освен текущата работа вие да можете да получавате и генерирате данни, които да ви служат за изследване и оптимизация на процесите.
Допълнителните функции могат да включват индивидуализирани справки, списък на клиентите, интегриране на профили, система за известяване, мейлинг лист и т.н.
Оставете коментар