Организация, планиране и управление на здравно-естетични центрове

Все по-често в естетичната индустрия започва да се говори за организация и правилен мениджмънт подход в бизнеса. Tова са базови и основополагащи стъпки, които не са нещо ново в практикуващите бизнеси извън България - как те постигат това? 80% от отговора

Организация, планиране и управление на здравно-естетични центрове

Все по-често в естетичната индустрия започва да се говори за организация и правилен мениджмънт подход в бизнеса. Tова са базови и основополагащи стъпки, които не са нещо ново в практикуващите бизнеси извън България - как те постигат това?

80% от отговора на този въпрос се крие в правилното управление и маркетиране на клиентски посещения и протичащите в последствие бизнес процеси по време на тяхното изпълнение.

Ако трябва да направим разбивка на действията за едно клиентско посещение, нещата биха изглеждали по следния начин: 

 

Имаме клиент, който търси решение за здравна, естетична или релаксираща услуга. 

Същият този клиент реализира посещение в нашия обект чрез резервация. 
Зад тази резервация стои професионалист: доктор, терапевт или стилист, както и набор от апарати, мануална техника или и двете, и в 99% от случаите - придружаващи терапията консумативи.

 

След изпълнението на процедурата картината, която нарисувахме, променя своя характер: 

Клиентът заплаща своята услуга или закупува допълнително клиентски пакет с многократни посещения, други промоционални оферти или продукти за грижа - тоест той реализира допълнителен приход на обекта. 

Нека проследим и другите детайли след изпълнението на услугата:

-    Изплащане на заплата или възнаграждение базирано върху % от оборота;

-    Използване на апаратура, в повечето случаи взета на изплащане, за която имаме и разходи за поддръжка;

-    Изразходване на налични консумативи и продукти от складовия инвентар;

-    Онлайн маркетинг;

-    Режийни ресурси. 

 


В 99% от случаите едно клиентско посещение се реализира по тези критерии - ако съумеем да съхраним и обработим получените данни по правилния начин, те могат да ни помогнат да планираме прецизно съотношението между приходи и разходи – процес, чиято оптимизация може да доведе до сериозен финансов ръст на месечна и годишна база. 

 

Поради тази причина екипът на „Fashion Point International”, разработи специализиран CRM/ERP онлайн софтуер за резервации и бизнес мениджмънт. 

Неговата функция е фокусирана и оптимизирана именно върху заявяването и обслужването (изпълнението) на клиентските посещения, правилното и детайлно отчитане на прихода и разхода от тях. Всичко това управлявате през онлайн календар с бърз и интуитивен интерфейс, достъпен през всяко устройство навсякъде и по всяко време. 

Накратко: 100% електронно, бързо, лесно и сигурно управление без грешки по време на всички бизнес процеси.

Ето и малко технически детайли за CRM/ERP софтуерът за клиентски резервации Fashion Point: 

Системата разполага с умен алгоритъм, който планира правилно работното време, изчислява прихода и разхода на един естетичен бизнес: дерматологична клиника, лазерен център, SPA & Wellness, студио за красота, фризьорски салон или частна практика.

Предоставя в електронен формат цялата генерирана информация, информационни съгласия, клиентски процедури, досиета за въвеждане на параметри, използвани пакетни посещения, ваучери, както и възможността да изпращате известяване по и-мейл или SMS, Viber, Messenger.


Предимствата, когато използвате “Fashion Point”: 

-    Правилно управление на вашите финансови потоци;
-    Идеално подредена клиентска база с пълна и детайлна информация за всеки клиент;
-    Възможност да ремаркетирате клиентската си база, като им изпращате рекламни съобщения по и-мейл или телефон;
-    Методи за приемане на онлайн резервация от различни източници: Персонален уебсайт, Facebook, Instagram и др.;
-    Складов инвентар и фактуриране;
-    Управление на персонал, кабинети и апаратура.

Вашите въпроси, относно „Fashion Point“, може да изпратите по и-мейл: [email protected], или да се свържете директно с мен: +359 878 557 526 / Веселин Димитров.

Коментари 0

Оставете коментар