Системни решения за управление на естетични центрове

Kои са най-актуалните аспекти, които искате да подобрите в ежедневната организация на работата?

Системни решения за управление на естетични центрове

Много от нашите клиенти, които управляват и развиват бизнеси за естетични и разкрасителни услуги, ни споделят за различни трудности и предизвикателства в ежедневния мениджмънт на своите дейности. За да се развива вашият бизнес по начин, който съответства на вашата бизнес концепция, е важно да определите кои са най-актуалните аспекти, които искате да подобрите в рутинната организация на работата.

Това засяга процедури като създаване и управление на графика, комуникация с клиентите, маркетингови дейности, месечни ревизии, работа с наличности, отчетни дейности и други. Подобряването на тези процеси е важно не само за гладкото протичане на работния ден, но и за повишаване на ефективността и печалбите.

Няколко идеи за подобряване на работните процеси

Всеки бизнес може да има своите силни и не дотам силни страни. Може би предлагате страхотна услуга, но тя не е достатъчно популярна? Може би сте доволни от настоящата си ситуация, но плановете за растеж все отстъпват пред нуждата от организация на рутинните задачи? При всички случаи FashionPoint има за цел да ви предостави лесни за използване методи, които могат да изведат мениджмънта на вашия бизнес на ново ниво, без това да ви коства излишни средства или усилия.

Какви са предимствата от работата с единна система за управление

1. Непосредственият ефект от въвеждането на единна синхронизирана система за управление с модул за резервации е увеличаване на продажбите. Вашите клиенти запазват час по-лесно от обичайното, а вие разполагате с различни функционалности, които ви помагат да намалите до минимум отменените резервации.

2. По-доброто управление на времето и ресурсите е сред най-осезаемите разлики за собственици и мениджъри на бизнеси в естетичната сфера. Резултатът се вижда под формата на оптимизиран график, без „дупки“ и несъответствия, застъпвания, дублирани часове и други подобни неуредици. Колкото по-малко грешки се допускат в това отношение, толкова повече вашият имидж се затвърждава в позитивна насока и клиентите се връщат по-лесно при вас.

3. Синхронизация на календара и резервациите – във FashionPoint виждате и редактирате в реално време, като следите всички заявки без забавяне и без възможност за дублиране на час.

4. Маркетинг инструменти и функции за известяване – една от най-важните добавени стойности на FashionPoint са вградените възможности за управление на маркетинга по различни канали. Вижте повече тук.

5. Индивидуалното отношение печели клиенти! С FashionPoint разполагате с прецизно организирани клиентски профили, които ви дават възможност да организирате и използвате дадената ви от клиента информация при първа резервация. С помощта на тази мощна функция вие имате възможност да вадите статистики и да управлявате клиентска информация по зададени критерии. С лекота може да видите какви услуги са предлагани на клиента до момента, дали изискват последващи посещения или напомняне за записан час. С помощта на данните, с които разполагате, може да известите вашите клиенти за различни отстъпки или промоции, както и да им предложите персонализирани оферти – например за техния рожден ден!

Организация на процесите в естетичния бизнес с FashionPoint

Ние предлагаме системни решения за мениджмънт на резервации и управление за естетични центрове, салони за красота и други бизнеси в сферата на услугите. FashionPoint e иновативна софтуерна среда за цялостен мениджмънт, в която вашия бизнес може да извлече максимума от своя потенциал. Това се случва чрез оптимизация и стандартизация на всички значими бизнес процеси по ваши критерии.

Вижте повече за оптимизацията на работните процеси и създаване на стандартни оперативни процедури в блога на FashionPoint

Освен с лекота на работа и ефективна организация, FashionPoint може да ви бъде полезен с разнообразните си възможности за отчетност, комуникация с клиенти и служители, планиране на дейности и ценообразуване, запазване на време и ресурси (като апаратура, кабинети, смени на специалисти и т.н.), управление на складови наличности, изплащане на хонорари и заплати и др.

 

Коментари 0

Оставете коментар