Често мениджърите на салони за красота също така работят редом със своите служители. Това значи двойно повече работа и много допълнителни задължения. Заети да обслужим максимално добре клиентите си, понякога страдаме от липса на идеи, енергия или време да привличаме нови хора към бизнеса си. В такива случаи е важно да работите в перспектива и да делегирате отговорности на партньорите си. С повишаването на обема на работа, времето което можете да отделяте за привличане на нови клиенти понякога става силно ограничено. Много от нашите клиенти и партньори споделят за трудности при намирането на нови клиенти.
Използвайте правилните методи и подходи, за да сте ефективни и да не пилеете време и трудно спечелени средства!
Мениджмънт и стратегическо планиране
Неведнъж сме споменавали, че присъствието в интернет работи за вас и вашият бизнес! Ако вече имате уебсайт, с лекота можете да го превърнете в инструмент за привличане на клиенти. Това може да се случва по различни начини. В момента над 85% от потребителите проверяват рейтинга на обекта или фирмата преди да поръчат дадена услуга или да запишат час. Това означава, че вашето онлайн присъствие трябва да е достатъчно представително, а репутацията ви – безупречна.
Вашето присъствие в интернет
Не е нужно да имате сложен или скъп уебсайт, но е важно да горазвивате. Ще се изненадате колко много салони и центрове работят без собствен уебсайт, а понякога дори без профил в социалните мрежи.
Според нас във Фешън Пойнт това може да е сериозен минус, който не позволява да разгърнете пълния си потенциал. Инвестирайте в лек и елегантен, представителен уебсайт, който можете да надградите с допълнителна функционалност в последствие. Вложете усилия и в развитието на бизнес профил в социална мрежа. Не разчитайте само на случайния поток на клиенти или на „реклама“ от уста на уста. Тези източници на клиенти работят, но за съжаление далеч не са достатъчни за едно реално развитие и сериозен растеж.
Бизнес индентичност и реклама
Управлявайте бранда си далновидно и последователно, за да наложите името си и в крайна сметка да превърнете обслужването в своята визитна картичка. Влагането на средства, време и усилия в бранда може да изглеждат далечни в условията на криза, когато всеки малък бизнес се бори за оцеляване, но в дългосрочен план този вид инвестиции са тези, които се възвръщат с времето.
Система за управление на вашия обект
Единна и стандартизирана система за управление и активно онлайн присъствие са вашите преки пътища към реални нови клиенти!
Последователното управление на бранда е един от най-бързите начини клиентите да ви запомнят, а отличното обслужване е начинът клиентите да се върнат при вас. Целенасочените усилия в тази посока могат да увеличат приходите средно с до 21-23%.
Поддържайки социални профили и ангажираност в комуникацията в мрежата може да ви спести много проблеми – осигурете актуална и точна информация и се постарайте да сте лесно откриваеми в морето от информация в интернет. Разпознаваемите корпоративни цветове и лого, както и таргетирани реклами, могат да увеличат разпознаваемостта и да привлекат нови клиенти. Поддържайте унифицирана идентичност и стил на комуникация във всички социални акаунти - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, уебсайт и т.н.
Иновативно управление на салони за красота и естетични центрове с Fashion Point
Създадохме иновативен пакет от дигитални услуги, които имат за цел да спомогнат управлението на вашият обект - салон за красота, фитнес студио, медицински кабинет и много други. Заедно с това в нашия блог ще откриете полезни материали, които ще ви заредят с идеи и решения за развитие и управление на успешния бизнес.
Доброто присъствие в интернет е първата крачка пред другите. Да, това изисква време, както и начална инвестиция, но тя е оправдана когато кара хората да ви откриват, да стават ваши клиенти и след това да се връщат при вас!
Оставете коментар