Събиране и управление на обратна връзка с Фешън Пойнт
Работата с клиенти е уникално предизвикателство, а тяхното мнение може да бъде мощен инструмент, който да ви дава възможност да управлявате развитието на вашия бизнес в посоката, която желаете.
Събирането на клиентска обратна връзка е от голямо значение не само за подобряването на вашите услуги, но и като благотворна база за развитие на бъдещи проекти и обогатяване на палитрата от услуги, които можете да предлагате.
Всеки човек е различен и уникален, но информацията която може да ви даде лесно може да бъде синтезирана и анализирана с мощните инструменти, които ви дава платформа за управление като Фешън Пойнт.
Специално разработен динамичен софтуерен продукт, насочен към собствениците и мениджърите на салони за красота и сродни бизнеси, Фешън Пойнт ви предлага уникални гъвкави възможности за събиране, управление и синтезиране на информация за вашите клиенти.
Клиентската удовлетвореност е топ приоритет за всеки уважаващ себе си бизнес, който иска да се развива и да бъде успешен. Обратната връзка от клиентите обаче не е само тяхната валидация и добро мнение за продукта или услугите, които предлагате. Разнообразние от метрични данни, които вашите клиенти могат да споделят с вас, ви дава цялостна картина, която може да бъде използвана за прецизно планиране, статистика, имплементация на нови услуги или подобряване на обслужването.
Когато опознаете типичното поведение на своята клиентела, вие може да разработите различни допълнения към стандартния ви пакет, за да удовлетворите вашите най-лоялни клиенти и да привлечете нови.
Всяко мнение е важно
Конкуренцията в индустрията за красота е ожесточена. Фешън Пойнт ви помага да сте лесно достъпни и гъвкави за вашите клиенти – те ви откриват с лекота и планират срещи с вашия екип от професионалисти 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. С лекота може да интегрирате нашата новаторска система за управление на резервациите спрямо вашия утвърден вече метод за работа - чрез вашия уеб сайт, Facebook страница или Вашия профил за резервация в нашата платформа.
Клиентска база и управление на данните
Вашият бизнес се нуждае от солидна основа, която да ви държи близо до вашите клиенти, като в същото време ви спестява време, ресурси и усилия. Управлението на резервациите ви дава възможност да се фокусирате във важните неща, докато административната работа се поема от нашата гъвкава система. Данните, които вашите клиенти предоставят, са първата стъпка в натрупването на критична маса от информация, която може да използвате, за да подобрите услугите и обслужването си.
Анализ на бизнеса
Задълбоченият статистически анализ на бизнеса е от изключителна важност за неговото развитие. Освен управление на резервациите, с продуктите на Фешън Пойнт вие с лекота боравите с нужните ви данни. Следете потока на работа, наблюдавайте приходите и разходите в реално време, вижте данни за това кои са най-популярните ви услуги и кои от вашите специалисти и служители са предпочитани от клиентите и имат най-натоварен работен график. Най-голямото предимство е, че тази информация се актуализира непрекъснато, което ви дава възможност да анализирате както непосредствените промени, така и тенденциите в различните месеци и дори за цяла година.
Клиентски отзиви
Възможностите за персонализирани инструменти за клиентска обратна връзка са сред най-големите предимства на работата с Фешън Пойнт. Ние ще ви помогнем да достигнете до вашите клиенти по най-подходящия начин и ще ви помогнем да управлявате резултатите по начин, който ви удовлетворява.
Индивидуално внимание към всеки клиент, текуща обратна връзка след получаване на дадена услуга, имейл комуникация и специализирани въпросници, клиентски проучвания – възможностите за събиране и управление на информация са неограничени, а ние сме на разположение за вас, за да направим този процес ефективен и безпроблемен.
Научете повече от Фешън Пойнт!
Оставете коментар