Сферата на естетичния бизнес е динамична, висококонкурентна и посоянно обновяваща се палитра от услуги. Всекидневно управлението на естетични и дерматологични клиники и центрове е свързано с различни предизвикателства. Натоварената програма и големият поток на клиенти може да обърка дори и най-добрите професионалисти.
Най-големият капитал на бизнесите, работещи с резервации, е постоянната клиентела. Лоялната клиентска база е и най-добрата реклама, когато търсеният ефект е устойчиво развитие на вашия обект. Маркетингови изследвания показват, че реалният растеж на малкия и среден бизнес в бюти сегмента е тясно обвързан със задържането на постоянна клиентела, а не толкова с повишаване на уникалните нови клиенти.
Как да развиваме и управляваме успешно бизнеса си и да повишаваме непрекъснато клиентската удовлетвореност, като в същото време спестяваме време, усилия и ресурси? Как да използваме възможностите на софтуерните продукти за управление, за да улесним работата си всеки ден?
Инвестирайте в своите клиенти
Всеки ваш клиент предоставя данни при резервация и посещение в обекта. Вендъж предоставена, тази информация трябва да се управлява отговорно и в полза на клиента. Как вашия бизнес да извлече максималния потенциал от данните, с които разполага?
Когато управлявате резервациите и графика на вашия обект с помощта на централизирана онлайн система за управление като FP, вие разполагате с разнообразие от възможности да следите различни показатели за своите поръчки, резервации и последващи посещения.
Възможностите за регистрация във вашият сайт или портал за резервации определят това с какви и колко данни за вашите клиенти разполагате. При попълване на клиентски профил винаги е добре да разполагаме с максимално релевантна информация и метрики на потребителите.
Когато вашите клиентски профили са пълни, шансовете за повторни и нови продажби се увеличават със 75%.
Индивидуално отношение
Може да интегрирате своя собствена вътрешна система от тагове, които могат да ви помогнат да групирате клиенти по даден признак и да отправите специална оферта или ексклузивно намаление за тях.
Тези практики за управление на клиентски данни са дълбоко имплементирани в успешните фирми и вериги в сферата на предоставянето на услуги чрез записване на час – фризьорски салони, фитнес, спа и салони за красота, стоматологични кабинети, медицински практики, консултантски фирми и много други.
Управлявайте своя e-mail маркетинг
Един от най-използваните похвати за директна таргетирана реклама, поддържане на добра клиентска база и генериране на нови продажби е атрактивният имейл маркетинг.
С помощта на Fashion Point лесно можете да управлявате изпращането на съобщения по имейл сред вашите клиентски листи. В реално време може да проследите и статистика, колко от вашите клиенти са получили съобщението, прочели и са кликнали върху бутона за реакция.
Избирате за кого е полезно вашето рекламно съобщение до всички или само до определен таргет клиенти. Резултатите от вашата имейл маркетинг кампания се отразяват във вашия профил в системата Fashion Point в реално време.
CRM базирана система от Fashion Point - цялостно решение за управлението на вашия бизнес
CRM e съкращение от Customer Relationship Management – абревиатура, използвана най-често за да обозначи т.нар. софтуер за управление на клиентските отношения. Това е иновативна, електронно базирана стратегия за бизнес оптимизация, която е насочена към ефективното управление на взаимоотношенията с клиенти.
Базирана на тази концепция, Fashion Point e модерна IT платформа за управление и подобряване на работата с клиенти и/или контрагенти – интерактивна база данни, в която можете да съхранявате богата и индивидуално конфогурирана информация и профили за настоящи и потенциални клиенти.
Разполагате с база данни и за вашите партньори, доставчици, дистрибутори и други типове профили, в зависимост от спецификите на изпълняваната дейност.
Анализ на резултатите
Освен отличен организатор, Fashion Point е мощен инструмент за управление и анализ на клиентска информация. В модерния и динамичен бизнес климат на естетични сегмент управлението с интегрирана система ви дава редица предимства - следите резултатите и адаптирате бизнес целите си към привличане, задържане и повишаване на удовлетвореността на вашите клиенти.
Оставете коментар