Нека бъдем реалисти - основната причина за ожесточената конкуренция в сферата на предлагането на естетични услуги се крие в простия факт, че това може да бъде изключително доходоносен бизнес. Всеки собственик и мениджър на малък и среден бизнес в сферата на услугите може да потвърди, че гаранцията за успех и развитие се крие в управлението на два жизненоважни ресурса - време и клиенти.
Ние във FashionPoint разбираме това! Нашата връзка с доволни клиенти, използващи нашите умни решения за управление, ни дава възможност да анализираме резултатите, за да дадем адекватни отговори за нуждите на разнообразие от дейности в областта.
Наясно сме, че някои от най-отдадените в работата специалисти предпочитат да стартират собствен бизнес, вместо да работят за някой друг. За да се реализира ефективно на един особено динамичен пазар, малкият бизнес в сферата има нужда от оптимизация на управлението в различни насоки.
Как да имплементираме доказано работещи и усъвършенствани решения за резервиране и планиране за бизнеси в сферата на услугите за красота - фризьорски салони, центрове за естетични процедури, лазерни студия, салони за маникюр, солариум, фитнес, спа и др.?
В помощ на вашия бизнес ние разработихме и предлагаме работещи ресурси за мениджмънт на резервации, в комбинация със специализирани софтуерни решения, които да ви подкрепят да изведете вашата дейност на качествено ново ниво.
Разглеждаме няколко насоки, в които може да усъвършенствате вашия бизнес, без да губите контрола върху него.
Оставете остарелите методи
Що се отнася до управлението на бизнес в сферата на услугите, координацията на времето е ключов елемент на всяко ниво. Независимо дали се отнася до директните продажби, резервациите или планирането на работния график, управлението на времето е най-често липсващото звено в бизнесите, които не успяват да постигнат финансов успех като база за растеж и развитие. За да сте в крак с времето е важно да дигитализирате администрацията. Един от остарелите методи в нея е воденето на документация на хартия. Ако искате да си спестите време, усилия и интелектуален капацитет, които иначе може да вложите в подобряване на качеството на работата и обслужването, е добра идея да въведете единна софтуерно базирана система за организация на работния процес.
Особено когато управлявате обект с по-голям поток от клиенти, воденето на документация без специфична организация губи време, създава риск от грешки, и в най-лошия случай - води до негативно преживяване на клиента (например, при сгрешена резервация, дублиране на час).
Благодарение на дигиталните софтуерни решения днес онлайн резервациите и планирането на графици се налагат като златен стандарт за работа на модерния бизнес. Предимствата са намаляване на административната работа, оптимизиране на използването на ресурските, оптимизация на заетостта, както и максимална гъвкавост и удобство за клиента.
Аутсорсинг без излишни разходи
Характерна черта за наистина успешните бизнеси е аутсорсинга на определени административни дейности. Докато те са определящи за правилното функциониране на вашата услуга, тези дейности изразходват много време и човешки ресурс.
С помощта на софтуерните решения на FashionPoint вие може да се възползвате от стройна система за организация, планиране и управление на вашия бизнес. По този начин можете да делегирате отговорностите по организацията на една прецизна и работеща система, докато вие се занимавате с по-важни и не толкова досадни неща.
Сега с лекота можете да използвате FashionPoint като трамплин за превръщането на стандартните си канали си за комуникация в канали за продажби. Оптимизирайте сайта си и профилите в социалните мрежи с бутон за резервация.
Проследявайте планове, работни графици, вътрешни срещи, счетоводство и ТРЗ, резервациите, пренасрочените и анулираните ангажименти в единен софтуерен продукт, без разпиляване на концентрацията.
Възложете автоматизирането на вашите резервации и промяната на часове, потвържденията и напомнянията за клиенти, плащанията, фактурирането и още много дейности в една-единствена система. По този начин вие оставате в контрол на всеки процес, но можете да разчитате на надеждност и сигурност.
Оптимизация на управлението на услуги, персонал и ресурси
Планирайте и управлявайте с лекота процесите във вашия бизнес. Оптимизацията на процесите в рамките на вашата дейност става лесна с FashionPoint.
Какви са непосредствените позитиви при организация на работата с единна система като FashionPoint?
- контрол на резервациите в реално време
- планиране на услугите и ресурсите
- максимални приходи
- контрол на клиентската удовлетвореност
- управлявате всичко в единна платформа
- създавате оферти, намаления, промоции
- автоматизирани СМС напомняния и имейл известия
- оформяне на пакетни и преференциални услуги
- събиране и анализ на статистически данни
- споделен календар, работни графици
- свързване на определени услуги с нужните ресурси
- подобрено планиране за поръчка на консумативи
- планиране за работни часове, апарати, кабинети и др.
- приложения за управление от всяко устройство
- обратна връзка от клиентите
- база данни за вашите клиенти
Вижте повече за FashionPoint тук
Leave a comment