20
JUN 2024
20
JUN 2024
28
JAN 2024
28
JAN 2024
FASHION POINT CRM и ERP Софтуер, вече официално поддържа функционалност за изпращане на данни в НЗИС за извършените от медицинските центрове и лекари пациентски прегледи.
READ MORE12
SEP 2023
През погледна на анализа ни, лекарите и екипа от медицински специалисти трябва да имат добър опит, обучение, талант и добре оборудван кабинет.
Познанията на апаратурата и консумативите в комбинация с опита и ефективните резултати допълнително подобряват доверието на пациента към тях.
29
MAR 2023
В зависимост от концепцията, някои салони са по-тясно профилирани, докато други се стремят да покрият колкото се може по-широк диапазон от предлагани услуги.
READ MORE27
MAR 2023
Каква е разликата в предлаганите услуги между козметичен салон, студио за красота или естетичен център?
READ MORE22
MAR 2023
Лазерните центрове предлагат широк спектър от естетични услуги, включително най-популярната от тях - епилацията. Вижте повече по темата:
READ MORE17
MAR 2023
Проблемите, адресирани от дерматолозите, се простират от заболявания като повърхностни алергии, проявяващи се по епидермиса до по-тежки проблеми като хронични кожни състояния, екземи и други.
READ MORE09
MAR 2023
Цялостният подход на физиотерапията намира отражение в много от иновативните методи за оформяне на тяло, премахване на мазнините, развитие и възстановяването на мускулатурата по естествен и хармоничен начин.
READ MORE07
MAR 2023
Процедурите за оформяне на тялото комбинират високоефективни апаратни терапии с клинично тествани методи за стимулация на естествените регенеративни процеси на вашия организъм.
READ MORE07
MAR 2023
Какви са точните съставки за успешна имейл маркетинг кампания за естетични бизнеси? Вижте повече:
READ MORE04
MAR 2023
Лазерното оформяне на тялото е все по-популярна алтернатива на оперативните методи.
READ MORE01
MAR 2023
Апаратните процедури, които се предлагат в по-високия клас спортни и спа центрове, предлагат различни подходи за ефективна стимулация на мускулите чрез разнообразие от методи като електростимулация, вакуум, лазерно лъчение...
READ MORE01
MAR 2023
Нарастващият интерес на клиентите към неинвазивни козметични процедури определя трайния растеж на пазара на дермални филъри.
READ MORE27
FEB 2023
Химичният пилинг е класически метод за възстановяване, ревитализация и подмладяване на кожата на лицето.
READ MORE20
FEB 2023
Все по-често виждаме тези процедури използвани в тандем за постигане на естествен и траен подмладяващ ефект - неинвазивна алтернатива на хирургичния лифтинг.
READ MORE13
FEB 2023
Микроблейдингът е сред най-популярните процедури за перманентна козметика в естетичните центрове.
READ MORE06
FEB 2023
Дермапланингът има различни приложения и може да помогне за възстановяване и ревитализация на кожата, намаляване на пигментация, белези от акне или други кожни несъвършенства, като разкрие нов слой неувредена кожа.
28
NOV 2022
През 2023 година изглежда ще наблюдаваме траен интерес към неинвазивните и апаратните естетични процедури, които предлагат естествено изглеждащи резултати с дълготраен ефект.
READ MORE22
NOV 2022
Една от най-ефективните неинвазивни стягащи процедури в момента - радиочестотната (RF) терапия неслучайно е сред предпочитаните методи за подмлядяване.
READ MORE15
NOV 2022
Непосредственият ефект от въвеждането на единна синхронизирана система за управление с модул за резервации е увеличаване на продажбите. Вашите клиенти запазват час по-лесно.
READ MORE07
NOV 2022
Навременното планиране на маркетинг стратегия по празниците ще ви помогне не само да извлечете максимум продажби, но и да привлечете трайно клиенти за следващата година.
READ MORE30
OCT 2022
Процедурите за подмладяване и изглаждане на кожата остават сред най-търсените услуги в естетичните центрове.
READ MORE24
OCT 2022
Винаги е по-трудно и скъпо да привлечем нови клиенти, отколкото да задържим старите.
READ MORE18
OCT 2022
Три ключови съвета, които да ви помогнат да оптимизирате маркетинг стратегията на вашата естетична практика през 2023.
READ MORE07
OCT 2022
Как да подобрите планирането и управлението на разходите за консумативи? FashionPoint ви предлага иновативни функционалности, които ще ви помогнат да изведете бизнеса си на качествено ново ниво!
READ MORE30
SEP 2022
Търсенето на естетични и козметични услуги нараства, което отваря редица възможности за предприемачите в тази сфера.
READ MORE12
SEP 2022
Краткият отговор е "да". Процедурите за контуриране и акцентиране на лицето като микроблейдинг и перманентен грим все още се радват на голямо търсене в естетичните центрове.
READ MORE09
SEP 2022
За да елиминирате възможните грешки е важно да осигурите канали за ефективна комуникация.
READ MORE07
SEP 2022
За да не изоставате от конкуренцията е добра идея да поддържате поне една алтернатива на класическото почистване в своя естетичен салон.
READ MORE25
AUG 2022
Jeuveau™ или Нютокс (Newtox) е рекламиран от Evolus като заместител на класическия ботокс - има ли разлика и каква е тя?
READ MORE
25
AUG 2022
IPL или LHR – какво трябва да знаем за най-популярните методи за професионална епилация
READ MORE22
AUG 2022
В края на лятото интересът към естeтичните процедури отново се покачва. Кои са най-често търсените разкрасяващи методи на прага на есента?
READ MORE19
AUG 2022
Някои класически методи за популяризиране на бизнеса като билбордове, печатна реклама и събития могат да имат впечатляващ ефект за бизнесите в естетичния бранш, без това да е твърде скъпо.
READ MORE24
JUL 2022
Как да подобрите своите имейл маркетинг кампании за популяризиране на продуктите и услугите на бизнеса ви, както и за стимулиране на лоялността на клиентите.
READ MORE22
JUL 2022
В епохата на селфитата и сторитата, използването на актуалните канали за социална комуникация е важно условие за популяризирането на вашия естетичен бизнес.
READ MORE14
JUL 2022
В сферата на естетичните услуги професионалното прегаряне е разпространено и е един от най-сериозните фактори за напускането на ценни професионалисти и кадри. Как да се предпазим от него?
READ MORE12
JUL 2022
Как да разпознаем симптомите на бърнаут на работното място? По данни от проучване на Националното сдружение на общопрактикуващите лекари, 70% от медицинските специалисти в България страдат от този синдром.
READ MORE29
JUN 2022
Всичко необходимо за управление и развитие на вашия естетичен бизнес в едно единствено приложение. Разберете повече за FashionPoint:
READ MORE25
JUN 2022
Управлението на времето и ресурсите в естетичния бизнес често пъти е предизвикателство, особено при повече от един обект.
READ MORE21
JUN 2022
Най-работещата стратегия за бизнеса е добрата комуникация. Общуването между клиентите и бизнеса е винаги двустранно. Използвайте различни канали, които достигат до вашата аудитория.
READ MORE15
JUN 2022
Ако искате да стартирате бизнес в сферата на естетичните услуги или вече управлявате фризьорски салони, салони за красота, маникюр и педикюр, солариуми, фитнес, естетични центрове и клиники, следващите редове може да са ви полезни.
READ MORE31
MAY 2022
В бизнес мениджмънта често се говори за т.нар. „активатори“. Разглеждаме ги не само като съвкупност от техники за подобряване на работните процеси, но и като концепция, която ще ви помогне да направите бизнеса си по-стабилен и конкурентноспособен.
READ MORE28
MAY 2022
Enterprise Resource Planning (ERP) и Customer Relationship Management (CRM) са софтуерно базирани системи за управление, използвани за подобряване на общата рентабилност на бизнеса. Често използвани успоредно, тези системи служат за цялостно подобряване на ефективността на работата и за увеличаване на резервациите и продажбите.
READ MORE17
MAY 2022
За да се реализира ефективно на един особено динамичен и висококонкурентен пазар, бизнесът има нужда от оптимизация на управлението в няколко насоки. Вижте повече:
READ MORE16
MAY 2022
Значението на индивидуалното клиентско преживяване е решаващо. Вижте как можете да подобрите своята стратегия на обслужване с тези 3 примера за добри практики за привличане и задържане на клиенти.
READ MORE29
APR 2022
Предимствата от работата с FashionPoint са многобройни. С лекота управлявате поръчки, записване на часове, изписване на посещения от пакетни услуги, пренасочване на задачи и цялостното взаимодействие между различни обекти, отдели или бизнес звена в рамките на фирмата, и това далеч не е всичко...
26
APR 2022
Какво представлява имейл маркетинг и как може да се прилага към бизнесите в сферата на естетичните и козметични услуги?
READ MORE19
APR 2022
Sanus Per Aquam (Здраве чрез вода) е класическа формула за бизнес успех и доволни клиенти. Какви са актуалните тенденции в сферата на СПА и какво можете да извлечете от тях за целите на собствения си естетичен бизнес?
READ MORE08
APR 2022
Естетични центрове, козметични студия, фризьорски салони, студия за красота, татуировки, маникюр... Независимо от нишата на вашата дейност, част от успешната стратегия за бизнес развитие е инвестиция в ефективен маркетинг.
READ MORE30
MAR 2022
Онлайн резервациите са ключът към спестяване на време и ресурси – така клиентите могат да си запазят час 24/7 без значение работното време на обекта.
READ MORE28
MAR 2022
Основната наредба, която регулира дейността на козметичните и фризьорски салони в България е т.нар. Наредба № 15, обнародвана в далечната 1987 г. и с някои промени активна и днес.
READ MORE17
MAR 2022
Ако тепърва навлизате в приключението на бизнеса в естетичната сфера, сигурно имате стотици въпроси! Началото може да е трудно и объркващо, но с креативни идеи и внимателно планиране може да си спестите много главоболия по пътя на утвърждаването на един успешен салон, център или обект.
READ MORE11
MAR 2022
Още преди да стигнат до обекта ви, потенциалните потребители правят свое собствено проучване, където отсяват измежду различни, често конкурентни, предложения.
READ MORE28
FEB 2022
Oнлайн присъствието в един силно конкурентен сегмент като естетичния бизнес е немислимо без качествена и запомняща се фирмена визия. Това включва, но не се изчерпва с фирменото лого, цветове, графична идентичност.
25
FEB 2022
Интегрираната система за управление ви дава значителна преднина пред конкуренцията. Тя помага да следите резултатите и да адаптирате бизнес целите си към привличане, задържане и повишаване на удовлетвореността на клиентите.
READ MORE21
FEB 2022
Въвеждането на стандартни оперативни процедури в организационната структура на вашия естетичен бизнес ще спомогне за по-добра работа във вашия екип.
READ MORE15
FEB 2022
Вероятно немалко от вашите клиенти търсят решение за премахване на пигментни петна. Кои са някои от най-популярните и търсени от клиентите методи, които благоприятно повлияват тези проблеми?
READ MORE31
JAN 2022
Ефективността на вашия бизнес зависи както от умението на служителите да работят в екип, така и от умението на мениджърите да сформират и управляват ефикасно своя персонал. Днес способността за работа в екип е ключово умение и условие за успешното координиране и гладкото протичане на работния процес.
READ MORE30
JAN 2022
Как да изградим проспериращ работен модел в своя екип? Следващите техники и идеи за подобряване на екипната работа ще ви помогнат да насърчите развитието на по-сплотен, по-ефективен и по-ентусиазиран екип
READ MORE14
JAN 2022
Бъдещето принадлежи на неинвазивните или мини инвазивните процедури за лице, които дават бърз и дълготраен резултат, като в същото време имат минимално време за възстановяване.
READ MORE07
JAN 2022
Ако сте собственик, мениджър или служител в естетичен или здравен бизнес, вие сте наясно колко важно е да разбираме правилно нагласите на своите клиенти и пациенти. Техните нужди и потребности са това, което кара бизнесите в сферата да се развиват, да се разрастват и да са гъвкави, за да отговорят на новите трендове и желанията на клиентите.
READ MORE30
DEC 2021
Позиционирането на вашите услуги предвид пазара позволява да разработите своя собствена ниша и да осигурите постоянна клиентела както от „уста на уста“, така и чрез маркетингови стратегии и добре планирана реклама.
READ MORE27
DEC 2021
Една от актуалните тенденции в управлението на всички естетични салони е дигитализацията. Възможностите, които съвременните софтуерни инструменти предлагат, са ненадминати за оптимизация и организация на вашия салон за красота или друг бизнес с резервации.
READ MORE13
DEC 2021
Краят на 2021 е близо - време е за оценка и преосмисляне на изминалите месеци и планиране занапред. Едно от най-добрите решения за развитие на вашия естетичен бизнес е определянето на финансови цели за новата година.
READ MORE03
DEC 2021
Сега е времето да планирате атрактивни и ефективни празнични маркетинг стратегии, които да ви помогнат да завършите годината успешно.
READ MORE30
NOV 2021
Вече с лекота можете да блокирате време в графика за рутинни, сервизни, хигиенни и др. дейности в обектите, прецизно и точно. Вижте как в блога на FashionPoint
READ MORE23
NOV 2021
Стабилен оборот, условия за растеж и развитие - как да направите естетичния си бизнес по-успешен и по-рентабилен. Вижте повече в блога на FashionPoint
READ MORE18
NOV 2021
Baby Botox - една идея, която обещава нещо много различно: лице, което изобщо не образува бръчки. Уловката е, че инжекциите с ботокс трябва да започнат от рано - още на 20-25 години.
READ MORE11
NOV 2021
Как функционалностите във FashionPoint ви дават възможност за по-добра организация на работния процес.
READ MORE31
OCT 2021
How to keep your business at a high level in an extremely competitive field such as the aesthetic industry? How to attract customers to choose your practice?
READ MORE22
OCT 2021
Service is the face of every business, so pay special attention to the customers who visit you most often. Providing the highest possible level of your services is the best advertising ever. This, combined with an individual attitude, is a proven way to attract regular customers.
READ MORE17
OCT 2021
How to help potential clients who have not undergone rejuvenating and tightening aesthetic procedures to orient themselves in the specifics of the offered therapies.
READ MORE09
OCT 2021
FashionPoint offers a new generation of digital management, with capabilities for fully automated processes in serving customer visits with multiple options for individual configuration.
READ MORE28
SEP 2021
How to successfully develop and manage our business and continuously increase customer satisfaction, while saving time, effort and resources?
READ MORE24
SEP 2021
In the field of services, the development of a successful business is largely due to qualified professionals and their relationship with customers. To build an excellent team, it is important to invest time and effort in specific training that will help your employees fit into the environment.
READ MORE15
SEP 2021
Over the past year, we have observed various trends worldwide, which have outlined new directions and challenges in the beauty segment. What are the most intensively developing areas in aesthetic procedures in 2021?
READ MORE08
SEP 2021
How owners and managers in the aesthetic industry can improve the workflow, business environment, customer service and overall operation of sites using reservations.
READ MORE30
AUG 2021
When working in a team, sharing individual schedules between professionals and employees facilitates their efficiency. Potential booking errors are reduced to zero, which works for your reliable and quality service.
READ MORE22
AUG 2021
How to attract more people to your practice and turn them into loyal customers? A few basic steps will help you rethink your workflow and concept to get the most out of your business.
READ MORE11
AUG 2021
Many of our clients profile in the field of aesthetic procedures performed with the help of specialized devices. In recent years, hardware procedures have become increasingly popular and have permanently established their niche in the market in our country. What are the trends on the world market and what is the future of this type of services in the aesthetic industry?
READ MORE04
AUG 2021
Those who manage to stay at the forefront of the aesthetic segment need constantly updated appropriate business and marketing strategies, flexible business models that listen and meet the needs of patients, and constantly strive to be leaders in innovation. and growth.
READ MORE29
JUL 2021
Salons are beauty, aesthetic centers and plastic surgery clinics by their nature offer voluntary treatment and therefore rely on their own marketing strategies to stimulate their business. This makes the management of these sites much closer to the management of small and medium-sized businesses in the corporate sense of the word than to the classic health management, where it relies on clinical pathways and planned operations.
READ MORE24
JUL 2021
Summer is in full swing! How does the season affect market trends and customer attitudes in the field of aesthetic services? How to develop a marketing strategy that will attract and retain customers for your aesthetic business?
READ MORE12
JUL 2021
When you maintain accounts for your business on social networks, you want not only excellent performance for your potential customers, but also conversions to direct sales and reservations. Here's how to achieve it easily and organized with Fashion Point!
READ MORE05
JUL 2021
With Fashion Point you effectively manage your team with precision, planning shifts and employment according to the orders made. All this happens easily and efficiently through an intuitive interface accessible to computers, tablets and mobile devices. You can serve your customers and receive feedback from them anywhere, anytime. All you need is an internet connection and Fashion Point!
READ MORE30
JUN 2021
The specific nature of the work in the segment requires great flexibility in the management of customer information. We know that you need precise scheduling of hours for consultations and procedures, effective employment planning and accuracy in the engagement of employees, equipment, offices and specialized equipment.
READ MORE25
JUN 2021
Owners and managers of aesthetic businesses in the field of services often face serious obstacles in developing their new sites and achieving sustainable results and profits. What are the factors that can help you lay a solid foundation on which to grow your business!
READ MORE15
JUN 2021
Many owners and managers of beauty salons, aesthetic practices and clinics are faced with difficult choices regarding the direction of development of the businesses they manage. Where to go in 2021 and what are the most promising trends in the field of aesthetic and beauty non-surgical services?
READ MORE10
JUN 2021
How is the market segment of aesthetic medicine and beauty care recovering after a difficult year of lockdown? Anush Movsesyan - Chief Nurse in Aesthetic and Cosmetic Medicine - shares her observations on how cosmetic medicine remains largely unaffected by the global pandemic to Enterpreneur.com
READ MORE03
JUN 2021
Never before in the aesthetic industry has it been so easy to create an interactive email message with a description, pictures and a customer response button with the ability to send it to a customer audience of your choice.
READ MORE27
MAY 2021
One of the most valuable resources is time - that's why we help you optimize it - providing all the conveniences to your customers, providing fast and trouble-free service that helps you stay one step ahead of the competition.
Online reservations are the key to saving time and resources - so customers can book an hour 24/7 regardless of the opening hours of the site. We have integrated a precise reservation system, which, however, has a very seriously expanded functionality that helps to develop all business processes.
READ MORE21
MAY 2021
The management of the customer base in the services segment is among the sustainable business practices for business promotion and organic increase of the attendance. Offering a highly organized and quality service, you will easily achieve the loyal customer base desired by every professional site. To achieve this, small and medium-sized businesses can rely primarily on precise targeting and personal attitude in every aspect.
READ MORE12
MAY 2021
Convenient, fast and easy booking - this is the requirement of the market in 2021, and we at Fashion Point offer not only this, but also much more added functionality that will help your business to grow and grow to a qualitatively new level of work!
READ MORE05
MAY 2021
Experts say that this is a good sign and the trends for the beauty segment are rather good against the background of the general economic situation. Bulgaria, as part of the European Union, does not stay away from global trends, which in short means a steady increase in turnover until the end of the study period.
READ MORE30
APR 2021
The flexible capabilities of modern Internet-based platforms for management and development of small and medium-sized businesses are increasingly at the service of owners and managers in a highly competitive industry such as aesthetics.
READ MORE19
APR 2021
More and more clients are choosing non-invasive cosmetic procedures, and in 2019 alone they are over 80 million, according to a publication by IAPAM (International Association of Physicians in Aesthetic Medicine).
READ MORE12
APR 2021
Injectables use hyaluronic acid in the form of a biocompatible gel to give volume and natural freshness to the skin.
READ MORE05
APR 2021
A phenomenon called barber shop is returning to the European market. Barbershops, almost forgotten in time as a place for aesthetic services, but also as a center for socialization and relaxation, have become established over the past 10 years as a kind of trend that will be talked about.
READ MORE31
MAR 2021
Laser hair removal is gaining more and more loyal followers for a number of understandable and logical reasons - high efficiency, good value for money, and the increasing availability of this innovative method on the market in Europe and the world.
READ MORE19
MAR 2021
Hairdressing, beauty and aesthetic salons are among the fastest growing small businesses in the field of services. In such a dynamic and highly competitive environment, businesses need sustainable management, brilliant planning and efficient utilization of resources in addition to offering excellent products and services.
READ MORE10
MAR 2021
We offer an innovative comprehensive integrated business management service that can cover all aspects of your business.
READ MORE05
MAR 2021
The method is considered one of the main competitors of plastic surgery and is preferred by many clients because of the effective results and gentle procedure.
READ MORE25
FEB 2021
Work smart! Use the right methods and approaches to be effective and not waste time and hard-earned money!
READ MORE19
FEB 2021
Many owners and managers of beauty centers and beauty salons report an increase in demand for services for men. We already know that the trend is not only sustainable, but intensifying - more and more procedures are offered for the stronger sex, and worldwide research shows that men are spending more and more different procedures - from the gold standard - barber and hairdressing services to specialized aesthetic procedures such as hair removal, peeling, laser, etc.
READ MORE12
FEB 2021
Traditionally, aesthetic centers and beauty salons are preparing for increased interest and more reservations for aesthetic procedures in May and June. In many cases, the first "wave" starts in March. A recent study indicates that facial rejuvenation and lifting procedures will also be among the most desirable procedures in the coming months. Laser hair removal has also been on the rise in recent winter months in preparation for the spring and summer seasons.
READ MORE04
FEB 2021
Increasingly, in the aesthetic industry there is talk of organization and proper management approach in business. These are basic and fundamental steps that are not something new in practicing businesses outside Bulgaria - how do they achieve this? 80% of the answer to this question lies in the proper management and marketing of customer visits and subsequent business processes during their implementation.
READ MORE30
JAN 2021
How can you have better control over a wide range of activities and tasks without taking up all your time and resources to work? Many owners and managers of hairdressing salons, beauty centers and offices are faced with the serious task of managing almost every aspect of their business. This allows for optimized control over each step, but also creates enormous tension and carries a lot of responsibility. In one of the fastest growing segments of the services market - the aesthetic industry - business is becoming more dynamic and competition is intensifying.
READ MORE25
JAN 2021
Aesthetic centers rely on a loyal customer base. Do not miss the opportunity to turn a satisfied customer into a regular customer. Find the way to work that works for you after each procedure - this can be both on-site and online.
READ MORE12
JAN 2021
How much Covid-19 will affect market growth in the next few years is still in the realm of speculation, but current data suggests an upward trend rather than the expected stagnation.
READ MORE06
JAN 2021
Flexibility is very important not just for survival, but for the sustainable development of your business. Be one step ahead of others and optimize opportunities to attract and serve new customers remotely. Apart from the fact that time is the most valuable and non-renewable resource, given the need for anti-epidemic measures, more and more customers are attracted by opportunities for remote service and consultations, cashless payment and online booking for physical site visits. All these things are a great convenience for you, your business and your employees and partners.
READ MORE28
DEC 2020
Adaptability, communication, service and transparency are the critical areas that businesses need to master right now.
READ MORE15
DEC 2020
Online booking has become the gold standard of work for many service businesses, which make up a large part of the most active users of the Fashion Point service.
READ MORE08
DEC 2020
One of the most interesting processes that we had the opportunity to observe and analyze in 2020 is the online adaptation of many of our customers.
READ MORE01
DEC 2020
Your business needs a solid foundation to keep you close to your customers while saving you time, resources and effort. Reservation management allows you to focus on the important things while the administrative work is taken over by our flexible system. The data that your customers provide is the first step in accumulating a critical mass of information that you can use to improve your services and service.
READ MORE30
NOV 2020
The management of the customer base in the segment of services is among the most fruitful practices for increasing the attendance and the formation of a loyal customer base. To achieve this, small and medium-sized businesses can rely mainly on precise targeting and personal attitude.
READ MORE27
NOV 2020
With our customer account management app, you can analyze booking inquiries, services and products used, frequency of visits, and a variety of specific metrics that can give you the right set of information to satisfy your customers.
READ MORE26
NOV 2020
The Fashion Point - booking software team will be part of the upcoming Beauty Woman Academy Online Cosmetic Conference. On 28.11.2020 do not miss the lecture-presentation with focus "The future in the management of clients who buy services related to health care and appearance".
READ MORE25
NOV 2020
Investing in a more individualized attitude towards your customers can help you develop your business activities to a qualitatively new level with Fashion Point.
READ MORE20
NOV 2020
Pre-booking classes online is an increasingly preferred form of work for hairdressing salons, manicures, solariums, fitness and more, especially in times of global pandemic, requiring strict hygiene measures and social distancing.
READ MORE30
JUL 2020
How to successfully manage your dermatology clinic or aesthetic center, and how easy it is to improve the connectivity of your services to your patients and clients, see here.
READ MORE02
AUG 2019
Developing and managing a popular aesthetic office or clinic can be a serious challenge if you do not have the right tools or experience. Businesses are becoming more dynamic and competition is intensifying in one of the fastest growing segments of the services market.
We at FASHION POINT offer you an innovative system developed specifically for the needs of the management of aesthetic clinics, salons and private practices.
READ MORE20
MAY 2019
FASHIONPOINT is adaptable to different types of business, but was created with in mind the workers in the field of services and in particular beauty salons, fitness and spa centers, stylists, make-up artists, manicurists and pedicurists, spas, physiotherapists, masseurs, physiotherapists, sports masseurs , solariums, doctors and dentists, fitness instructors, nutritionists, therapists, tattoo artists, piercing professionals and freelancers.
READ MORE15
MAY 2019
Always keep an eye on trends in the field and be sure to learn something new when you have the opportunity. Keep a close eye on good professionals and successful business examples! When running a beauty salon, every step is important - the segment is constantly evolving at a rapid pace. The competition does not sleep. The battle for a piece of the market is getting fiercer.
READ MORE10
MAY 2019
Your internet presence works for you! Make it a tool for attracting customers. This can happen in different ways. Currently, over 85% of users check the rating of the site or company before ordering a service or making an appointment. This means that your online presence must be sufficiently representative and your reputation impeccable.
READ MORE20
APR 2019
Facial treatments are among the most popular services sought after in beauty salons. The desired result is fresher skin, better appearance, increased self-confidence and better general health.
READ MORE10
APR 2019
We have identified some of the biggest challenges that small business owners and managers face on their path to success.
READ MORE05
APR 2019
Procedures and preparations that slow down aging and reduce its consequences address the negative consequences of degenerative processes or seek to prevent them. Stimulating the body's regenerative forces in various ways can help efforts in this direction.
READ MORE20
MAR 2019
Do you run a beauty salon that has a constant flow of clients, is self-sufficient and even works for profit, but your ambitions do not stop there? Excellent!
READ MORE15
MAR 2019
Providing health care is an extremely responsible task. It promotes both the firm principles and ethical norms of the medical profession, as well as the dynamic and flexible approaches of business, marketing and management. This synergy - through the prism of providing quality health services in the private sector - allows us to offer a complete new product that supports patients and customers, enabling them to benefit from a full range of services aimed solely at their well-being. .
READ MORE10
MAR 2019
Whether you are a complete stranger in the market or you have been working for years - the attention to the client is expressed not only in the presentation of your activities, but mostly in the personal contact and the impression you make. In those activities where the quality customer is the long-term one, good reputation and personal recommendation remain the strongest weapon.
READ MORE05
MAR 2019
As your practice progresses, think of ways you can expand your services. In this way you can increase your value, strengthen your competitive position and attract the interest of future patients.
READ MORE